loading...

Saturday, January 7, 2012

Kemalangan ngeri pengurus bas kilang

BUTTERWORTH: Lutut kanan seorang pengurus syarikat bas kilang terkulai manakala cebisan dagingnya melekat pada pintu yang tertanggal selepas kereta dipandunya terbabas dan merempuh tembok konkrit sebelum terbakar di Kilometer 6.2, Jalan Lingkaran Luar Butterworth (BORR) yang menyebabkan dia terbunuh, di sini, semalam.

Kejadian berlaku jam 3.45 petang ketika mangsa yang memandu Perodua Kelisa dalam perjalanan ke tempat kerjanya di bandar ini.


Mangsa dipercayai memandu laju sebelum gagal mengawal kenderaannya sebaik menghampiri susur keluar ke Jalan Bagan Luar lalu merempuh tembok konkrit menyebabkan keretanya berpusing dan terbakar.

Difahamkan, beberapa pengguna yang melalui tempat kejadian cuba membantu mengeluarkan mangsa, namun gagal berikutan dia tersepit di tempat duduk pemandu selain api marak.


Ketua Trafik dan Ketenteraman Awam, Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Prai Utara, Asisten Superintendan Suhaimi Md Noor berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Seberang Jaya (HSJ) dan sudah dikenalpasti warisnya.

Sumber: hmetro.com.my/myMetro/articles/Terbakarhidup-hidupkeretaterbabas/Article/index_html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my