loading...

Tuesday, June 28, 2011

Polis Maut Dirempuh Kereta

Al-Fatihah...
JELEBU 27 Jun - Seorang anggota polis berpangkat lans koperal maut apabila motosikal yang ditungganginya dirempuh sebuah kereta terbabas di Kilometer 3.4, Jalan Kuala Klawang-Titi dekat sini malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 10.45 malam itu, mangsa, Nooramin Tarmizi, 27, yang berasal dari Taiping, Perak mati di tempat kejadian berikutan kecederaan parah di kepala dan seluruh anggota badan.

Jurucakap polis berkata, kejadian itu dipercayai berlaku selepas sebuah kereta yang datang dari arah bertentangan gagal dikawal sebelum terbabas lalu merempuh motosikal mangsa.

"Berikutan rempuhan itu, mangsa tercampak dan mati di tempat kejadian. Mangsa yang sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak dipercayai dalam perjalanan dari rumahnya di Taman Petaling di sini menuju ke Balai Polis Titi," katanya di sini hari ini.

Menurut jurucakap berkenaan, mayat mangsa dihantar ke Hospital Jelebu untuk bedah siasat sebelum dituntut ahli keluarganya.

Sementara itu, Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Abdul Halil Hamzah, ketika dihubungi di sini hari ini mengesahkan kejadian itu.

Menurutnya, polis masih menyiasat punca sebenar kemalangan tersebut.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my